Najbardziej atrakcyjnym wizualnie modelem jest półka OLED, zbudowana z dwóch 55-calowych przezroczystych wyświetlaczy zamontowanych jeden nad drugim i zwieńczonych półką. Pomysł polega na tym, że można wyświetlić grafikę na jednym ekranie i na przykład opis grafiki poniżej. Ma również arkusz nieprzezroczystego materiału, który może ustawić się jako tło, aby wyświetlacz bardziej przypominał standardowy, nieprzezroczysty OLED. W tym samym czasie, jeśli ekrany są wyłączone, a nieprzezroczysty materiał zwinięty, można zobaczyć obiekty za ekranem jak prawdziwe obrazy.

Pozostałe wyświetlacze są przeznaczone bardziej dla klientów komercyjnych, ale równie ciekawe od strony technologicznej. Dzięki nim przed fizycznymi produktami można ustawić przezroczysty panel, na którym odbywać się będzie zarządzanie zakupami, wyświetlanie informacji oraz atrakcyjnych wizualnie prezentacji. Okno wystawowe może wyświetlać grafikę przypominającą kalkomanie przed ubraniami lub innymi produktami, aby uatrakcyjnić ich ekspozycję. LG Display poinformowało, że wersje tego ostatniego rozwiązania są już używane w sklepie z modą w Seulu oraz w Smithsonian w Waszyngtonie.

LG Display na targach CESLG Display na targach CES Fot. LG

Nowe przezroczyste wyświetlacze to tylko koncepcje i prototypy, ale LG jest gotowe wesprzeć swoich potencjalnych klientów w rozwijaniu ich w gotowe produkty. Zastrzega także, że jest na to gotowa od strony produkcyjnej i może zagwarantować ciągłość dostaw.