Minicab-MiEV B-Leisure Style stał się prawdziwą atrakcją targów. Łączy w sobie wygodę podróżowania w małym kamperze z zaletami pojazdów elektrycznych. Z kolei Delica D:5 Tough x Tough materializuje wizję małego, ale sprawnego terenowego vana, w którym przeżywa się prawdziwe przygody.

Nowa koncepcja miniaturowego elektrycznego vana to mały, sprawny i oszczędny pojazd. Minicab-MiEV oferuje zasięg do 150 km, a więc nie jest stworzony do bardzo dalekich wypraw, ale nie temu celowi ma służyć. Jest to wygodny samochód, w którym można bez problemu wypocząć. Spokojnie wystarczy na wycieczkę z nocowaniem do lasu lub niedalekie góry albo na wędkowanie.

Zresztą jego długość (340 cm) nie sprawia, że staje się miejscem, w którym chciałoby się zostać na długo. Mitsubishi wykorzystuje przejrzystą, płaską podłogę przestrzeni ładunkowej, dodając do wnętrza niski stolik, dywanik i krzesło, przystosowane zarówno do pracy, jak i wypoczynku. W środku zmieściło się jeszcze łóżko. Zewnętrzna markiza zapewnia cień dla stołu kempingowego. Pomyślano także o bagażniku na dachu w kolorze kości słoniowej, który kontrastuje z nadwoziem w kolorze mchu. Pomieszczą się w nim bagaże i sprzęt sportowy.

Zasięg samochodu został ograniczony ze względu na rozdział mocy akumulatora na silnik oraz jako źródła prądu do zasilania elektroniki oraz urządzeń zabranych na wyprawę, takich jak: ekspresy do kawy lub blendery, laptopy, smartfony lub tablety, itp.

Długa na 480 cm Delica D:5 nie jest już tak mała jak Minicab-MiEV, ale inspirowany SUV-em minivan to popularny kamper, ceniony za niewielkie, wszechstronne wnętrze i jest dostępny w wersji 4x4. Samo Mitsubishi podkreśla jego kempingową sprawność i gotowość do przygód.

Delica D:5 Tough x ToughDelica D:5 Tough x Tough Fot. Mitsubishi

Co prawda Mitsubishi nie wspomina o systemie 4WD w swoim opisie, ale byłbym zaskoczony, gdyby go w tym samochodzie nie było. D:5 Tough x Tough to zdecydowanie auto terenowe, wyposażone w podnośnik zawieszenia, 16-calowe felgi aluminiowe wewnątrz opon terenowych, osłony przedniego i tylnego zderzaka oraz chlapacze.