Do bojkotu rosyjskich mediów przyłączyła się także KRRiT. Instytucja ta podjęła specjalną uchwałę, zgodnie z którą wszystkie rosyjskie kanały telewizyjne zostały wykreślone "z rejestru programów telewizyjnych rozpowszechnianych wyłącznie w systemie teleinformatycznym i programów rozprowadzanych".

Co oznacza ta decyzja? Od chwili wejścia w życie tej uchwały, wszyscy dystrybutorzy telewizji kablowej, platformy satelitarne oraz platformy internetowe są zobligowane do natychmiastowego zakończenia nadawania wymienionych w uchwale programów.

Na liście zakazanych kanałów znalazły się:

- Russia Today

- Russia Today Documentary

- RTR Planeta,

- Soyuz

- Russia 24

W tym miejscu warto zauważyć, że Orange uprzedził działanie KRRiT i zaprzestał nadawanie rosyjskich stacji w swojej sieci, jeszcze przed podjęciem uchwały.  

Wymieniana na liście Russia Today ma spore problemy z emisją w krajach europejskich, gdyż jest powszechnie uznawana za tubę propagandową Kremla. Niemcy zakazały emisji niemieckojęzycznych Russia Today. Dotyczy to także blokady emisji na YouTube na terytorium Niemiec.