Stadion FC Barcelona utrzymywał swoją nazwę w niezmienionej formie przez 65 lat, ale sponsoring Spotify najwyraźniej wystarczył do rozważenia rebrandingu. Zarząd Barcelony uzgodnił już nową nazwę. Musi ona zostać zatwierdzona przez nadzwyczajne zgromadzenie udziałowców, które zostało zaplanowane na 3 kwietnia.

Od sezonu 2022/23 i przez kolejne cztery sezony logo Spotify pojawi się na sprzęcie klubowym żeńskich i męskich drużyn. Ponadto Spotify wykorzysta powierzchnie promocyjne stadionu do reklamowania artystów ze swojego portfolio.

Umowa między Spotify a Barceloną jest podobno warta 310 milionów dolarów, czyli ponad 77,5 miliona dolarów rocznie. W porównaniu z innymi umowami sponsorskimi zawartymi z klubami europejskimi, jest to największy tego typu kontrakt. Z drugiej strony Spotify podpisuje kontrakt z jednym z najbardziej znanych i rozpoznawalnych klubów.

Hymn FC Barcelona jest już dostępny do słuchania przez Spotify. Klub stworzył także swój profil. Wszyscy fani mogą go śledzić, żeby być na bieżąco z proponowanymi tam listami odtwarzania i muzyką.