Jak zauważa The Hollywood Reporter, pierwsze siedem odcinków miało czas oglądania na poziomie 930,32 miliona godzin w ciągu 28 dni od debiutu serialu. Tymczasem odcinki 8 i 9 osiągnęły 221 milionów godzin oglądania w tygodniu od 27 czerwca do 3 lipca.

To sprawia, że seria ustępuje tylko „Squid Game", który przekroczył 1,65 miliarda godzin oglądania w ciągu pierwszych 28 dni od premiery i to do tego serialu należy też tytuł najczęściej oglądanej produkcji w historii Netflix.

Stranger Things 4 oglądano przez miliard godzin

Trzeba jednak przyznać, że Stranger Things ma potencjał i wielką szansę, żeby wyprzedzić koreański hit, biorąc pod uwagę, że od premiery dwóch ostatnich odcinków minęło zaledwie kilka dni.

Netflix nie ujawnił jeszcze, czy i jak ogromna popularność serialu „Stranger Things 4" wpłynęła na l liczbę subskrybentów. Warto przypomnieć, że w 2021 r. firma poinformowała, że odnotowała najlepszy wzrost liczby subskrybentów w trzecim kwartale, częściowo dzięki „Squid Game".

Jednak już w kwietniu tego roku, Netflix przyznał się, że w pierwszym kwartale 2022 roku stracił około 200 000 subskrybentów. Stało się to pierwszy raz w dziejach tego serwisu streamingowego, a u podłoża leżało kilka powodów: prężnie działająca konkurencja, podwyżka cen i awantura o współdzielenie kont. Firma poinformowała wtedy, że podejmuje kroki, aby odwrócić sytuację, ale będziemy musieli poczekać na kolejny raport o zyskach, żeby sprawdzić, czy się udało