Blisko 976 tysięcy odsłon w 14 godzin to naprawdę imponujący wynik, ale co ciekawe nie wszystkie osoby, które zdecydowały się obejrzeć ten teledysk, należą do grona fanów Cardi B i udały się na YouTube z innych niż muzyczne powodów. O co chodzi? Szybko okazało się, że piosenkarka nosi w nim bardzo wyjątkowy naszyjnik… naszyjnik nawiązujący do gry Modern Warfare Ghost.

Cardi B w naszyjniku Modern Warfare 2

I w normalnych okolicznościach wydarzenie to nie wywołałoby pewnie takiego zamieszania, ale że gra ma trafić na sklepowe półki w październiku, to zdaniem części osób nie mam mowy o przypadku. Czyżby Activision zaczęło już kampanię promocyjną? Wiele na to wskazuje, szczególnie że screenshot, na którym widać piosenkarkę w naszyjniku, pojawiło się też na twitterowym koncie Call of Duty.

 

Activision później potwierdziło również, że naszyjnik został zaprojektowany przez Omar The  Jeweler specjalnie dla Cardi B i jest jedynym egzemplarzem, który istnieje na świecie. Nie trzeba chyba dodawać, że Twitter zalała dosłownie fala spekulacji na temat tego, o co może tu chodzić.

Część osób zastanawia się, czy w teledysku nie ma więcej wskazówek na temat gry (a jeśli zaczną ich szukać, bez końca oglądając klip, to Cardi B może liczyć na rekordowe odsłony), a inni wskazują, że być może w grze Modern Warfare 2 pojawi się skórka piosenkarki.

Ba, nawet jeśli wydawca nie miał takich planów, to odezw ze strony fanów jest tak duży, że pewnie coś się w tym temacie wydarzy. Warto jednak pamiętać, że na ten moment nie było żadnego oficjalnego potwierdzenia, że Cardi B pojawi się w Modern Warfare 2 i być może należy tylko do grona gwiazd, które promować mają ten tytuł, jak Steve Aoki, Pete Davidson czy Snoop Dogg.

Przypominamy, że gra zadebiutuje 28 października i będzie dostępna na konsolach PlayStation i Xbox oraz PC.