N Vision 74 został wyposażony w wodorowe ogniwo paliwowe, zapewniające do 95 kW, wspomagające zasilaniem akumulator 62,4 kWh. Połączenie wodoru i akumulatora elektrycznego pokazuje, że jest to najlepsza droga do zwiększenia zasięgu samochodów elektrycznych bez konieczności stosowania cięższego akumulatora, a zbiorniki na wodór można zatankować w ciągu zaledwie kilku minut.

Dział osiągów Hyundaia zaprezentował dwa wspaniałe, nowe koncepcyjne pojazdy elektryczne. Prawdopodobnie nie wejdą one do produkcji komercyjnej w obecnej formie, ale akurat ta firma ma na koncie sporo modeli produkcyjnych mocno bazujących na pojazdach koncepcyjnych.

Samochody elektryczne Hyundai

N Vision 74 to hybrydowy samochód sportowy o wyglądzie inspirowanym koncepcją Pony Coupe z 1974 roku. To jego projektant stoi za późniejszym DeLoreanem. Łączy w sobie baterię 62,4 kWh (z możliwością szybkiego ładowania 800 V) z wodorowym ogniwem paliwowym do zasilania dwóch silników z tyłu, wytwarzając ponad 670 koni mechanicznych i moment obrotowy 664 lb-ft. Hyundai twierdzi, że ten samochód jest w stanie osiągnąć maksymalną prędkość ponad 250 km/h, a jego zasięg przekracza podobno 600 km.

N Vision 74 nie jest pierwszym samochodem firmy opartym na projekcie Pony Coupe. W 2019 roku Hyundai zaprezentował 45 EV Concept, którego projekt pojawił się na rynku masowym kilka lat później wraz z Ioniq 5.

Hyundai ogłosił również RN22e, który wygląda jak zapowiedź nadchodzącej, wyczynowej wersji Ioniq 6. Wykorzystuje ten sam układ napędowy AWD co Kia EV6 GT, wytwarzając 577 koni mechanicznych i 546 Nm momentu obrotowego. Zasilanie to akumulator o pojemności 77,4 kWh, który rzekomo można szybko naładować od 10 do 80 procent w zaledwie 18 minut. Hyundai podaje, że RN22e może osiągnąć maksymalną prędkość ponad 250 km/h.