W roku 1966, w jednym ze swoich wydań, Newsweek opisał styl życia, problemy i przekonania młodych Amerykanów. Okładkę zdobiła fotografia, przedstawiająca parę nastolatków ubranych w dżinsy Wrangler. Dokładnie wtedy, w połowie lat 60., ta amerykańska marka denimowa z firmy, której funkcjonalne i praktyczne produkty cenione były głównie przez miłośników rodeo i natury, przeistoczyła się w ulubioną marką młodzieży.

Z okazji okrągłych urodzin marka wypuściła kolekcję inspirowaną szalonymi latami 70. Wyróżniającą się zwłaszcza nadruki na koszulkach i pomysłowa zabawa kultowym logo z tęczą. Kolorowa tęcza jest tutaj idealną metaforą radości lat 70. Znajdziecie ją nie tylko na topach i dżinsach, ale również na czapkach z daszkiem, plecakach i torebkach biodrowych. Na tym nie koniec! Duch tamtych lat, festiwali i zabawy pojawi się również w kolekcji premium stworzonej wspólnie z Peterem Maxem, słynnym artystą pop-artu, kojarzonym między innymi z Summer of Love.

Urodzinowa kolekcja Wranglera na lato 2017.Urodzinowa kolekcja Wranglera na lato 2017. Fot. Materiały prasowe Fot. Materiały prasowe