Turbokolor to marka o zdecydowanie ugruntowanej już pozycji w polskim świecie pozawybiegowej mody.

- Turbokolor to spełnienie moich pragnień - mówi Swanski. - Od dzieciństwa rysowałem i marzyłem, by malowaniem i projektowaniem zarabiać kiedyś na życie - mówi.

Jego pasje to także jazda na deskorolce, kultura ulicy, komiks, życie w mieście i wywodzący się z nich street art - i tym wszystkim inspirowane są projekty Swanskiego.

Ubrania z kolekcji TurbokolorUbrania z kolekcji Turbokolor fot. Turbokolor

Udało mu się zarazić pomysłem jeszcze trzech kumpli i razem tworzą koszulki, spodnie, kurtki, bluzy, skarpetki, portfele i czapki. Wszystko w turbokolorze - śmiało łączą kolory i nadruki w charakterystycznym komiksowym, streetowym stylu. W aktualnej kolekcji znajdziecie np. świetne marmurkowe kolorowe dżinsy.

Odzież szyta jest w Polsce, z tkanin naturalnych, ale także zaawansowanych technologicznie, np. z mikrofibry. Niektóre projekty Turbokoloru powstają we współpracy z zagranicznymi artystami. Kolekcje sprzedają zarówno w sklepach deskorolkowych czy internetowych , jak i w butikach Green Establishment czy Warszawska Nike.

Turbokolor wychodzi też poza Polskę. Jest obecny w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Austrii, na Słowacji i Białorusi. Firma wystawiała się także na targach odzieżowych w Las Vegas.

Zobacz też na Logo24 :

Polska moda: "Pan tu nie stał"

Justin Bieber w polskich ciuchach. Fajnych!

Modne dodatki: ręcznie robione skórzane akcesoria