Kampanię jesiennej kolekcji adidas Originals wspierają znani artyści: Nicki Minaj, Big Sean, fenomen koreańskiego popu, zespół 2NE1 oraz Jeremy Scott - jeden z najlepszych młodych projektantów na świecie. Wszystkich ich można zobaczyć w teledyskach "all originals represent", pokazujących tętniące życiem i pełne kreatywności ulice największych miast świata od Nowego Jorku po Tokio, od Paryża po Rio De Janeiro.

 

Do końca października, adidas Originals będzie szukał najbardziej kreatywnej, oryginalnej i ciekawej ekipy. Moda, muzyka, design, sztuka, sport. Nieważne co, ważne aby było to oryginalne i kreatywne. Wystarczy zalogować się na adidas.com/represent , gdzie w prosty sposób można dorzucić swoje filmy, muzykę, teksty czy zdjęcia. Najbardziej oryginalna ekipa, którą wybierze adidas Originals, dostanie wsparcie dla swojej pasji i zaistnieje w MTV Polska.

A teraz pora obejrzeć ubrania!

Zobacz też na Logo24 :

Styl: modny kaptur

Moda (i pogoda) w kratkę

Trampki: klasyka Converse'a na jesień