"No more bees, no more pollination, no more plants, no more animals, no more man." To słowa Albert Einstein, a Einstein jak coś powiedział, to raczej wiedział.

O problemie ginięcia pszczół jest coraz głośniej, na szczęście nie tylko się o tym mówi, ale też zaczyna działać. Także u nas (np. miejscy aktywiści stawiają na warszawskich dachach kolejne ule - w miastach nie używa się bowiem chemicznych środków ochrony roślin, występuje tu więc o wiele więcej dzikich gatunków roślin, z których pożytek czerpią pszczoły).

Pszczoły słychać także w modzie. UEG to artystyczny projekt konceptualnej marki modowej powołanej do życia w 2005 roku. Jej najnowsza kolekcja poświęcona jest właśnie problemowi ginących pszczół. Czy moda coś może? Może zwiększyć świadomość problemu. Ale przede wszystkim, bo jednak o ubraniach tu mowa - może dobrze wyglądać i dobrze się nosić. W przypadku marki UEG oba warunki są zawsze spełnione.

Plecak z kolekcji UEG. Cena: 130 złPlecak z kolekcji UEG. Cena: 130 zł fot. UEG/SHWRM.pl fot. UEG/SHWRM.pl