Założona w 1994 roku przez Jamesa Jebbię i spopularyzowana przez cały tabun celebrytów (głównie raperów, takich jak Tyler The Creator i reszta ekipy Odd Future, a także Gucci Mane, Raekwon i Nas) od dłuższego czasu znajduje się na fali wznoszącej. Pomimo dość wysokich cen ubrania i akcesoria z charakterystycznym logo sprzedają się wręcz na pniu. Tym razem tak samo stało się w przypadku… nośnika reklamowego, zapowiadającego nową kolekcję marki na jesień i zimę 2018.

Supreme sprzedaje cały nakład “New York Post”

Supreme postanowiło nieco zaskoczyć swoich fanów. Marka, która promuje się głównie w mediach społecznościowych i internetowych portalach lifestyle’owych tym razem postawiła na tradycyjne media - nawiązała bowiem współpracę z gazetą codzienną “New York Post”. Logo Supreme trafiło na pierwszą stronę gazety. Efekt? Ludzie wręcz rzucili się na najnowsze wydanie dziennika, które w zastraszającym tempie zaczęło znikać z półek i witryn sklepowych. O 7:15 rano cały nakład był już wyprzedany - niektórzy sprzedawcy z niedowierzaniem informowali o ludziach, którzy kupowali nawet po 100 egzemplarzy. Na efekty “polowania” nie trzeba było długo czekać - już po kilku godzinach na serwisach ogłoszeniowych i aukcyjnych pojawiły się oferty sprzedaży gazety, rzecz jasna z kilkukrotną lub nawet kilkunastokrotną przebitką.

 

Wydawca “New York Post” twierdzi, że tak duże zainteresowanie go nie dziwi:

Wiedzieliśmy, że to będzie przedmiot kolekcjonerski. Supreme to świetna marka, która jest nam bardzo bliska. Ma znakomite logo, reprezentuje pewną śmiałość i tak jak my jest bardzo nowojorska.

Supreme jest znane ze swojego zamiłowania do kolaboracji. W przeszłości marka nawiązywała współpracę między innymi z Nike, Vansem, The North Face oraz Playboyem, a także z artystami takimi jak Harmony Korine, Damien Hirst i David Lynch.