Oferta męskiej mody w Modivo.pl jest różnorodna – pełna interesujących fasonów, wzorów i kolorów. Bohaterem kampanii jest mężczyzna, który w nowoczesny sposób interpretuje trendy z poprzedniej epoki. Drzemie w nim romantyzm lat 90., ale i nonszalancja oraz poczucie luzu Jamesa Deana. Liczy się bogactwo wrażeń oraz doświadczanie American Dream w swoim stylu.

Jeansowy total look to propozycja nie tylko dla kreatywnych dusz. To stylowy miejski zestaw. Bermudy w zieloną panterkę i ornamenty w stylu Versace? Przełamane sportową bluzą z dużym logo tworzą zgrany duet. To kontynuacja trendu logomanii. Na luzie, bez spiny i z dystansem. Natomiast beżowe, klasyczne szorty to MUST HAVE w szafie każdego stylowego mężczyzny. W połączeniu z białym T-shirtem lub marynarskim long sleeve oraz kapeluszem rybaka stanowią świetną propozycję outfitu na festiwal muzyczny.

Modivo.pl - kolekcja 2020Modivo.pl - kolekcja 2020 materiały prasowe

Wśród marek z szerokiego portfolio zaprezentowanych w kampanii, realizowanej w kalifornijskich plenerach znalazły się między innymi: Versace Jeans Couture, Tommy Jeans, Polo Ralph Lauren, Pepe Jeans, Emporio Armani, Vans, Diesel, BOSS oraz Calvin Klein. W kolekcji wiosna/lato 2020 Modivo znajduje się ponad 30 tysięcy nowych produktów z samej tylko kategorii “odzież”, zaś niemal drugie tyle w połączonych kategoriach “obuwie” i “akcesoria”.

Modivo.pl to multibrand z markami premium, który stawia na najnowsze i wyselekcjonowane trendy. Znajdziesz tu ubrania, buty oraz akcesoria z kolekcji #ModernWestern.